روانشناسی

بهترین سال زندگی تو

کتاب بهترین سال زندگی توبرچسب

بهترین سال زندگی تو

قیمت نو این کتاب :

۱۶۵٬۰۰۰ تومان!

#موفقیت_انگیزشی
#کسب_کار
#پرفروش

معرفی کتاب بهترین سال زندگی تو


"کتاب بهترین سال زندگی تو"، نوشتهٔ دارن هاردی، یک راهنمای اثبات شده برای دستیابی به اهداف بزرگ است که به نحوی عجیب نشان می‌دهد چگونه می‌توان در عرض چند ماه به آنچه دیگران یک عمر در تلاشند تا به آن برسند، دست یافت.


همه انسان‌ها آرزوها و اهدافی ارزشمند دارند و همیشه در تلاشند تا آن‌ها را به دست آورند. آیا شما هم چنین چشم‌اندازی در زندگی خود دارید؟ می‌خواهید بدانید که کی هستید، برای چه چیزی زندگی کنید و با چه چیزی مبارزه کنید؟ بیشتر در مورد این سوالات فکر کنید و پاسخ آن را بیابید.


در "کتاب بهترین سال زندگی تو"، دارن هاردی به این مسئله پرداخته و نشان داده است که با تمرکز بر اندیشه‌ها، انتظارات و اعمال، می‌توان اهداف خود را به واقعیت تبدیل کرد.



دارن هاردی، یک نویسنده و سخنران معروف اهل آمریکاست. تا سال 2015، او مدیر مجله‌ای به نام "موفقیت" بود که یکی از معتبرترین منابع انگیزشی جهان محسوب می‌شود. او از کودکی با پدرش زندگی می‌کرد و از او به عنوان یکی از معلمان برجسته‌اش یاد می‌کرد. هاردی در سن 18 سالگی کار خود را آغاز کرد و در 27 سالگی به یک میلیونر تبدیل شد. مجله موفقیت به او فرصتی داد تا با برجستگان مدیریت، کارآفرینان و قهرمانان جهان مصاحبه کند و اسرار موفقیت آن‌ها را کشف کند.


در قسمتی از "کتاب بهترین سال زندگی تو" آمده است:


همه‌ی ما در زندگی با شکست‌های زیادی مواجه می‌شویم. اما دلیل این شکست‌ها معمولاً عدم استفاده از یک سیستم موثر برای مدیریت موفقیت است. با داشتن یک سیستم قوی، شما می‌توانید تمامی موانع را از پیش روی خود بردارید. احتیاج به یک سیستم دارید که در مواقعی که از مسیر اصلی خود منحرف می‌شوید، شما را هدایت کند.


چگونه می‌توان از سیستم برنامه‌ریزی، عمل، ارزیابی و بهبود استفاده کرد؟ این سیستم مانند یک قطب‌نماست که به شما کمک می‌کند در هر شرایطی پیش بروید و در صورت نیاز تغییراتی اعمال کنید. با برنامه‌ریزی، اقدام می‌کنید، موفقیت‌هایتان را ارزیابی می‌کنید و اصلاحات لازم را اعمال می‌کنید. این سیستم به سادگی کار می‌کند.


این به این معناست که شما در هر لحظه به طور آگاهانه و با انگیزه به سمت اهداف خود حرکت می‌کنید و اجازه نمی‌دهید که فکرها و مسائل دیگر شما را از راهتان منحرف کنند. شما باید با شور و اشتیاق خود را از انتخاب هدف تا دستیابی به آن حفظ کنید. وقتی که انعطاف ذهنی داشته باشید، هر موفقیتی برای شما قابل دسترسی است. این سیستم به ما می‌آموزد که تلاش برای رسیدن به اهدافمان هیچ وقت نباید متوقف شود.


این سیستم مدیریت دستاوردها به صورت هفتگی، ماهانه و سالانه مرتب می‌شود. با برنامه‌ریزی و مدیریت، می‌توانید به راحتی با تغییرات و چالش‌هایی که در راهتان قرار می‌گیرند، سازگار شوید.


پیشنهاد می‌شود که برای یک سال، 3 هدف اصلی را تعیین کنید. سپس، برای هر ماه تعداد ماه‌های سال، 3 هدف فرعی و مهم را در نظر بگیرید. وقتی که موفق به برنامه‌ریزی برای یک ماه شده‌اید، اکنون می‌توانید هدف‌های هفتگی خود را تعیین کنید.

کتاب های مشابه

مشاهده همه

کتاب های دیگر از این ناشر

مشاهده همه
نظرات

0 نظر

نظری وجود ندارد

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت میکنید!

نظر خود را درباره این کتاب بنویسید!

نظر شما بعد از تایید نمایش داده خواهد شد.