ادبیات

ملت عشق

کتاب ملت عشقبرچسب

ملت عشق

انتخاب کیفیت کتاب
خوانده نشده و یا با احتیاط خوانده شده
عدم / حداقل مصرف شدگی
دوستدار محیط زیست
بدون خط خوردگی و یا هرگونه یادداشت شدگی
مناسب برای هدیه دادن
تعداد موجود در انبار : ۱ عدد
قیمت نو این کتاب :

۳۶۰٬۰۰۰ تومان!

تایید کیفیت توسط ریباکس!

۲۱۶٬۵۰۰ تومان
کیفیت : در حد نو
#ادبیات_معاصر
#رمان
#ناشران_برگزیده
#پرفروش
#عاشقانه
#ادبیات_اروپا
#جایزه_ادبی

معرفی کتاب ملت عشق

الیف شافاک در رمان ملت عشق، دو روایت موازی شگفت انگیز را پی گرفته است-یکی معاصر و دیگری در قرن سیزدهم، در زمانی که مولانا با مرشد روحانی خود و درویشی خانه به دوش، شمس تبریزی مواجه می شود. این دو روایت در کنار هم، پیام جاودانه و بی انتهای عشق در اشعار مولانا را به ذهن متبادر می کنند.

الا روبنشتاین، زنی چهل ساله و درگیر در ازدواجی ناموفق است. او به تازگی در سمت ویراستاری کتاب مشغول فعالیت شده و اولین وظیفه ی جدی اش، خواندن و تهیه ی گزارش از کتابی به نام «کفر شیرین»، نوشته ی عزیز زاهارا است. الا با خواندن رمان ملت عشق، مسحور داستان جست وجوی شمس برای یافتن مولانا و نقش او در تبدیل واعظی موفق اما ناخشنود به سالکی متعهد، شاعری بااحساس و ترویج دهنده ی عشق می شود.

او همچنین، تحت تأثیر درس ها یا قوانین شمس قرار می گیرد-درس هایی که بینشی عمیق به فلسفه ای کهن بر پایه ی یگانگی همه ی انسان ها و ادیان، و حضور بی چون و چرای عشق در تک تک آدمیان به مخاطب خود ارائه می کند. الا با خواندن ادامه ی کتاب، متوجه شباهت داستان مولانا با زندگی خود شده و درمی یابد که عزیز زاهارا، همانند شمس، برای آزادی و رهایی او از رنج های دنیا وارد زندگی اش شده است.

کتاب ارزش معنوی دارد ، ولی ما به ظاهر و سلامت آن هم خیلی دقت میکنیم.
خرید کتاب از ریباکس یعنی ارزان، مطمئن و آسان.

کتاب های مشابه

مشاهده همه

کتاب های دیگر از این ناشر

مشاهده همه
نظرات

3 نظر

مریم حسنی

۲۷ فروردین ۱۴۰۳

ترجمه روان و بسیار قابل فهم بود و ویرایش مناسبی داشت، کتابی تاریخی، رمانی عاشقانه ، عارفانه، سیر و سلوک کتاب درصورت درست خوانده شدن، انسان را به انسانیت نزدیک تر میکند

نیلوفرکریمی

۲۶ فروردین ۱۴۰۳

خیلی کتاب فوق‌العاده ای هستش...

مرضیه صفری

۲۶ فروردین ۱۴۰۳

من سه بار از روی این کتاب خوندن و کتابی بود که من و کتاب خون کرد من که اصلا علاقه ای به کتاب خوندن نداشتم چهل قاعده ی شمس فوق العاده هست یکی از قواعدش هست که میگه عشق یک سفر است مسافر این سفر چه بخواهد چه نخواهد از سرتاپا عوش میشود کسی نیست که رهرو این راه باشد و تغییر نکند

نظر خود را درباره این کتاب بنویسید!

نظر شما بعد از تایید نمایش داده خواهد شد.