روانشناسی

باشگاه پنج صبحی‌ها

کتاب باشگاه پنج صبحی‌هابرچسب

باشگاه پنج صبحی‌ها

قیمت نو این کتاب :

۲۸۹٬۰۰۰ تومان!

#ناشران_برگزیده
#پرفروش
#خودپروری

معرفی کتاب باشگاه پنج صبحی‌ها

رابین شارما در کتاب باشگاه 5 صبحی ها ، داستان حیرت انگیز و شگفت انگیز دو انسان معمولی است که به دنبال بهره وری، رفاه و آرامش بیشتر در عصر حواس پرتی دیجیتالی و پیچیدگی های فراوان هستند که با فردی بسیار موفق و جذاب روبرو می شوند. این فرد آنها را به یک سفر شگفت انگیز به سراسر جهان می برد که به آنها کمک می کند به طور چشمگیری کسب و کار خود را ارتقا بخشند، و همچنین اثربخشی آنها را همراه با احساس آزادی شخصی بهبود می دهد.

توضیح رابین شارما درباره کتاب : کلوب 5 صبح، بر اساس مفهوم و روشی است که برای بیش از بیست سال برای کارآفرینان برتر، مدیران ارشد شرکت های بسیار معروف، سوپراستارهای ورزشی، افراد برتر حوزه موسیقی، و اعضای سلطنتی تدریس می‎کنم. من این کتاب را در مدت بیش از چهار سال در ایتالیا، آفریقای جنوبی، کانادا، سوئیس، روسیه، برزیل و جزیره ی موری­تیوس نوشته ام.

گاهی نوشته های این کتاب، خیلی راحت به ذهنم می‎آمدند و گاهی برای ادامه دادن کتاب، با سختی هایی روبرو می‎شدم. گاهی اوقات، می خواستم پرچم سفید را بالا ببرم و تسلیم شوم و گاهی این مسئولیت پذیری، من را به ادامه دادن تشویق می‎کرد.

تمام تلاش خودم را در نگارش این کتاب کرده‎ام و خالصانه از تمام افرادی که در سراسر دنیا به من کمک کرده‎اند تا کتاب کلوب 5 صبح را تکمیل کنم، سپاسگزارم. و از صمیم قلب این کتاب را تقدیم شما می‎کنم. دنیا به قهرمانان بیش‎تری نیاز دارد و شما این قهرمان را در درون خودتان دارید. پس دیگر منتظر نمانیم و از همین امروز شروع کنیم.

کتاب های مشابه

مشاهده همه

کتاب های دیگر از این ناشر

مشاهده همه
نظرات

1 نظر

عطیه ضیایی

۲۷ فروردین ۱۴۰۳

اگر میخواهید یه تغییر اساسی در زندگیتون بدید و به زندگیتون نظم بدید و انضباط فردی رو یاد بگیرید و در مسیر رشد و تعالی قدم بذارید این کتاب برای شماست

نظر خود را درباره این کتاب بنویسید!

نظر شما بعد از تایید نمایش داده خواهد شد.