کودک و نوجوان

کتاب کارآگاه سیتو و دستیارش چین می ادو 1: یک دستیار همه‌فن‌حریف

کتاب کتاب کارآگاه سیتو و دستیارش چین می ادو 1: یک دستیار همه‌فن‌حریفبرچسب

کتاب کارآگاه سیتو و دستیارش چین می ادو 1: یک دستیار همه‌فن‌حریف

انتخاب کیفیت کتاب
خوانده نشده و یا با احتیاط خوانده شده
عدم / حداقل مصرف شدگی
دوستدار محیط زیست
بدون خط خوردگی و یا هرگونه یادداشت شدگی
مناسب برای هدیه دادن
تعداد موجود در انبار : ۳ عدد
قیمت نو این کتاب :

۷۰٬۰۰۰ تومان!

تایید کیفیت توسط ریباکس!

۴۴٬۲۰۰ تومان
۳۹٬۷۸۰ تومان
۱۰%
کیفیت : در حد نو
#حراجی_کتاب
#ادبیات_معاصر
#ناشران_برگزیده
#پرفروش
#ادبیات_اسپانیا

معرفی کتاب کتاب کارآگاه سیتو و دستیارش چین می ادو 1: یک دستیار همه‌فن‌حریف

ترکیبی منحصربه‌فرد از هوش و طنز


آیا به دنبال سری داستان‌های کارآگاهی جذاب و بامزه هستید؟ با کارآگاه سیتو و دستیار جدید و با استعدادش، چین می‌ادو، آشنا شوید. کارآگاه سیتو، شناخته‌ شده به خاطر هوش و دقتش، یکی از بهترین کارآگاه‌های تاریخ است که علاقه‌مندی خاصی هم به املت سیب زمینی دارد!


سری داستان‌های پیچیده‌ترین پرونده‌های پلیسی


این مجموعه که توسط آنتونیو ایتوربه نوشته شده، از سال 2007 در حال انتشار است و به سرعت محبوبیت خود را در میان کودکان و نوجوانان در سراسر دنیا و نیز در ایران پیدا کرده است. داستان‌های این مجموعه که با طرااحی‌های آلکس اومیست همراه شده‌اند، جذابیت بصری بسیاری دارند و خواندن آن‌ها را برای کودکان دل‌نشین‌تر می‌کند.


کارآگاه سیتو و دستیارش چین می‌ادو


در اولین جلد از این مجموعه، ما شاهد آشنایی کارآگاه سیتو با چین می‌ادو هستیم. این دستیار جدید، که برای آموختن فنون کارآگاهی به کارآگاه سیتو مراجعه کرده است، به زودی در ماجراجویی‌های حل پرونده‌های پیچیده به او ملحق می‌شود. اولین چالش آن‌ها، حل معمای دزدیده شدن یک سرویس کامل و گران‌قیمت بشقاب‌های چینی است.


درباره نویسنده و مترجم


آنتونیو ایتوربه، نویسنده این مجموعه، علاوه بر این سری داستان‌ها، کتاب‌های دیگری نیز برای کودکان و نوجوانان نوشته است که از آن جمله می‌توان به "کتابدار آشویتس" اشاره کرد. رضا اسکندری، مترجم این سری در ایران، توانسته با ترجمه‌های دقیق و روان، داستان‌های ایتوربه را به زبان فارسی منتقل کند و آن‌ها را برای مخاطبین ایرانی قابل فهم و جذاب سازد.


نقد و تحلیل داستان


داستان‌های کارآگاه سیتو، با زبانی ساده و طنزآمیز نوشته شده‌اند که خواندن آن‌ها را برای کودکان بسیار جذاب می‌سازد. توانایی نویسنده در خلق شخصیت‌های دوست‌داشتنی و موقعیت‌های خنده‌دار، همچنین توجه به جزئیات در حل معماها، این مجموعه را به یک انتخاب عالی برای خوانندگان جوان تبدیل کرده است.


موفقیت‌ها و تاثیرات


این سری داستان‌ها، به دلیل نگاه ویژه به جزئیات داستانی و شخصیت‌پردازی، توانسته است جایگاه ویژه‌ای در دل خوانندگان کودک و نوجوان باز کند. این کتاب‌ها نه تنها به خاطر داستان‌های مهیج و معمایی‌شان محبوب هستند، بلکه به خاطر شخصیت‌های منحصر به فرد و محیط‌های جذابی که ایتوربه خلق کرده، نیز شناخته شده‌اند.



اگر به دنبال مجموعه‌ای از داستان‌های کارآگاهی هستید که هم آموزنده باشند و هم سرگرم‌کننده، "پرونده‌های کارآگاه سیتو و دستیارش چین می‌ادو" می‌تواند انتخاب مناسبی باشد. این کتاب‌ها با طنز و هیجان درهم آمیخته‌اند و مطمئناً ساعت‌ها خواننده را سرگرم خواهند کرد.


مشاهده جلد دوم کاراگاه ستیو


مشاهده جلد سوم کاراگاه ستیو

خرید کتاب کودک و نوجوان با تخفیف از ریباکس با امکان مرجوعی و ضمانت کیفیت

کتاب های مشابه

مشاهده همه

کتاب های دیگر از این ناشر

مشاهده همه
نظرات

0 نظر

نظری وجود ندارد

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت میکنید!

نظر خود را درباره این کتاب بنویسید!

نظر شما بعد از تایید نمایش داده خواهد شد.